Svépomocný fond – dotace pro nákup

Obdrželi jste produktovou vizitku nebo jste na detailu produktu? A co s tím? K čemu je dobré založení vlastního Odbytového střediska. Jak využít prostředky Svépomocného fondu a jak si je nechat vyplatit na svůj účet.

Každý Správce svého odbytového střediska si může ve svém subeshopu, v detailu každého produktu, vygenerovat tzv. PRODUKTOVOU VIZITKU. Slouží jako pozvánka do Vašeho subeshopu. QR kód můžete přečíst z obrázku svým mobilním telefonem. Pdf soubor obsahuje přímo aktivní link na produkt.

Nový pozvaný uživatel, aby mohl nakoupit, musí se REGISTROVAT.

Máte dvě volby během nákupu:

a) REGISTROVAT a nakoupit produkt jako na klasickém eshopu, tak jak jste zvyklí.

b) REGISTROVAT A VYTVOŘIT VLASTNÍ STŘEDISKO – automaticky se Vám založí Odbytové středisko a stanete se jeho Správcem, vytvoří se Vám účet pro evidenci kreditů – eKoruna a propojí Vás s Vaším uživatelským účtem na Síťovce.

Na email, který jste zadali, obdržíte žádost o autorizaci Vašich přihlašovacích údajů. Pročtěte si instruktážní email a znovu se přihlašte již do svého Odbytového střediska a dokončete nákup produktu.

Vypadá to složitě, ale každý to zvládne. Odměnou Vám bude vlastní plnohodnotný eshop, kde můžete nakupovat kompletní sortiment Odbytového družstva, až v pěti množstevních slevách. Za každý nákup budete odměněni kredity. Stejně tak i ten, který Vám poslal vizitku.

Kredity eKoruna může Správce použít jako slevu na další nákup, nebo si je necháte vyplatit v penězích na účet, který si sami zadáte.